martes, 1 de mayo de 2012

MORE QUIET

El 22 ens vem llevar realment cansats, ja que haviem dormit unes 4h com a màxim, i ja portavem 3 nits seguides, de 3 nits que feia que estavem a l'illa, i tela....
Esmorzar ràpid i cap a la platja per agafar el vaixell per anar a fer snorkel.
A les 10'30h salpavem i vem arribar a fer 3 parades a diferents llocs per veure peixos de tot tipus, tortugues (vora 5 o 6!!), i uns paissatges submarins realment xulos!!!!
Paradeta per dinar, i fem l'última parada per fer snorkel.
Aquí va ser on ens vem posar les botes veient tortugues, nedant amb elles i fent-el-s'hi fotos a elles i nosaltres amb elles, realment increïble!!!!
A mitja tarda tornem a Gili Trawangam, ens apalanquem a la platja, però tant el Fred com l'Andrea decideixen anar cap a l'habitació, i jo em quedo de xerrera amb el Pedro i la Chanti.
Al moment de la posta de sol, s'acosta una tormenta super negre de núvols, i en 5min és posa a diluviar!!
Anem a un bar a tocar de platja, fem un café, i continuem de tertúlia fins vora les 20h.
D'allà dutxeta a la guesthouse, i cap a sopar, on coincidim amb la gent de la barbacoa.
La gent està realment trinxada de la nit anterior, i finalment i després d'algunes “baixes”, acabem 6 persones prenent algo en un bar, i a mitja nit ja pleguem veles, em despedeixo d'aquesta gent, ja que tots marxen l'endemà i cap a dormir.