jueves, 24 de mayo de 2012

EL BUS ATÓMICO, O EL SEIENT “TETRIS”



El dia 23 va ser per llevar-me, esmorzar a la guesthouse i abans d'acabar aquest ja tenía el bus per anar a Poso esperant-me. Vaig sortir a tota castanya, i em vaig passar tot el sant dia en un bus força petit, que a mesura que anavem avançant en el trajecte es va anar omplint de gent i mercaderies, fins a embutir-me a mi en un seient on no em podía moure pràcticament, i cada cop que paravem per menjar algo o anar a lavabos, trigava un parell de minuts en oder sortir de lo encaixonat que estava.
Finalment i després de 16h de duríssim trajecte, vaig arribar a Poso amb la sorpresa que els “hotels” més propers a l'estació de busos estaven plens, i em va tocar començar a caminar cap a un més llunyà.
Quan vaig parar a preguntar a un motorista per “l'hotel”, aquest em va indicar on era, i al cap de 100m de continuar caminant, el mateix motorista em va recollir dient que em portava (gratuitament).
Finalment cap a la 01h em posava al llit, estava trinxat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario