jueves, 17 de mayo de 2012

MOVE AGAIN!!


El matí del 12, va ser per fer els encàrrecs que no vem poder resoldre el dia anterior, abans de mirar d'arribar-nos a Wodong, on volem passar uns quants dies de relax (dormir, menjar, platgeta, snorkel i poca cosa més).
Jo miro les connexions de ferry desde Maumere cap a Sulawesi, i resulta que només hi ha un ferry cada 15 dies i depenent del temps (climatològic). Amb aquesta “gran” noticia, em veig amb “l'obligació” d'agafar un vol fins a Manado (Sulawesi) pel dia 21.
Fet aixó, aprofitem per anar a dinar, i havent dinat repetim donut a la pastisseria pel café, i ja agafem un taxi entre els 3 per arribar-nos a Wodong.
En 30min ja estem a la guesthouse que voliem, però els preus dels bungalows són una mica cars per mi pels dies que m'hi vull passar. El Pedro m'acompanya a una altre geusthouse, per comparar preus. Tot hi ser més barats, el segon bungalow no té res a veure amb els primers, ja que són molt senzills i la diferència econòmica no es tant gran.
Tornem als primers bungalows, i finalment aconsegueixo que em rebaixin una mica el preu d'aquest i m'instal.lo en un bungalow, força xulo, i molt cómode.
Ja instal.lats, ens quedem a la “terrassa” del “restaurant” de la guesthouse, de xerrera, fins l'hora de sopar.
Sopem, i abans d'anar a dormir “conec” als meus companys de bungalow...


No hay comentarios:

Publicar un comentario