domingo, 1 de julio de 2012

QUIET IN SEOUL


El dia 1 de juliol ha estat de repòs absolut, ja que m'he llevat quan el porc canta després de la festeta d'ahir a la nit.
M'he passat el dia sencer (o el que quedava d'ell) a la guesthouse, mirant internet i xerrant amb l'altre gent que hi ha aquí.
A mitja tarda hem anat a donar una volta pel centre amb alguns dels que estem aquí, i ja hem aprofitat per sopar alguna cosa, tornar a la guesthouse, on he tornat a mirar mails, i m'he trobat amb la sorpresa d'uns amics, que m'han fet arribar el seu link, i on per cert també i surto jo. Aquí va el link:
Per la nit, ha estat de més repós, tranquilitat i xerrera, amb la possibilitat de veure la final de la Eurocopa.
Finalment però, he decidit anar a dormir, ja que amb l'horari d'aquí (+7h respecte Europa), juguen a les 03'45h. Ja veuré el resultat demà al matí (matinada a Europa).

No hay comentarios:

Publicar un comentario