domingo, 15 de julio de 2012

VOL D7507: PARTY ON THE AIR


El dia 15 matinal, i a les 05h em despertava amb temps per dutxeta, recollir les 4 coses que em quedaven, i cap a l'aeroport.
Arribo a aquest amb el metro després de quasi 1h de trajecte. Facturo equipatge, i totes les típiques històries d'aeroport: control de metalls i objectes perillosos, control de passaports, i finalment espera que esperaràs fins que finalment ja va sortit el vol.
Un cop dins l'avió, tot tranquil: dormideta, preparar fotos i escrits pel blog, fins que de sobte vaig veure que hi havia un azafato que només estava pendent d'un noi.
Primer vaig pensar que es coneixien, ja que s'abraçaven com a bons amics, però al cap d'una estona vaig veure que el noi en qüestió feia coses rares, i que les hostesses de l'avió, anaven canviant de seient a la gent que estava a prop del noi. Al cap d'una estona, el noi en qüestió es va aixecar i va anar cap a l'office (o “cuina”) de l'avió. Jo estava cap al final d'aquest, i sentia com les hostesses li deien que tornés al seu seient i es sentés. Em vaig girar, i una de les hostesses em va veure....
El noi va tornar al seu lloc (tot i que li va costar...), i la hostessa que em va veure, va venir i em va demanar la meva ajuda i la del meu company de seient. 
Ens van demanar que estiguessim alerta i que potser hauriem de canviar de seient, per mirar d'ajudar a l'azafato, ja que el noi en qüestió anava molt borratxo o drogat, i de tant en tant es posava una mica violent.
Vem dir que OK, i al cap de 5min ja vem canviar de seient per estar a prop del “pajaru”.
En un moment donat, el pajaru va anar al WC, i l'azafato ens va donar unes brides i ens va dir que si en algun moment el noi el pegava, que ens avalancessim sobre el noi i que l'esposessim!!!! Jo AL.LUCINAVA!!!!
Finalment i després de quasi 2h de vol (força llargues) fent de “polis”, vem aterrar, però no ens van deixar a la terminal de l'aeroport. Ens van deixar apartats d'aquesta, ja que van entrar 6 polis (autèntics) que es van emportar al pajaru cap a comissaria!!!!
Després de tota la moguda, ens van demanar els noms i mails (l'equip d'hostesses de l'avió), per si s'havien de comunicar amb nosaltres per algo referent a la “festeta on the air”, i abans de baixar de l'avió, tot l'equip d'hostesses i l'azafato ens van donar les gràcies per la nostra col.laboració!!!
Finalment vaig arribar a KL, em vaig instal.lar en una guesthouse, i poca cosa més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario