martes, 10 de julio de 2012

MORE TEMPLES!!

El 8, era diumenge, i vaig decidir anar a visitar un altre temple, i aquest està a prop del mar. Trajecte en metro (ja el començava a controlar bastant), i cap problema. Després un bus, i finalment arribo al temple, on la sorpresa és que estava a REVENTAR de gent!!!!

Per baixar unes 10 escales, vaig trigar com uns 10min, ja que tots erem turistes (locals i foranis), i si algo tenen els koreans, es que són força estrictes (o rectes) i no s'acostumen a saltar normes i encara menys a alterar-se o intentar avançar a la gent que tenen al davant... doncs aguanta que aguantaràs fins arribar al temple i començar a circular amb algo més de fluidesa.
Vist el temple, vaig cap al costat esquerra i començo a caminar per un passeig al costat del mar, amb indicacions d'algun lloc (està en koreà i no se què pot ser...). Finalment arribo al museu de les ciències del mar.
El visito, però la veritat em decepciona força, ja que tenen els peixos dissecats i força fets pols. D'allà em torna a tocar tornar cap al temple per a poder agafar el bus i metro.
Ara sembla que ja està una mica més buit de gent i puc circular (per marxar) força més ràpid que al arribar.
Agafo el bus, i quan sembla que em toca baixar, veig que estic a tocar d'una de les platges. Baixo i m'arribo a la platja. Camino tranquilament per allà (també estar a petar de gent!!), i de sobte em trobo que estan jugant un partit de volley platja, entre una parella de noies (crec que de la selecció koreana) i un combinat de 4 tipus arreplegats de la platja, aixó si, amb més càmares de video que mai, llums etc...
Miro d'esbrinar el motiu del partit, però l'anglès en aquest païs brilla per la seva absència, aixó si, tothom et respon el què vol en koreà (ja em diràs...!!).
 Decideixo contiunar caminant, i entre pitus i flautes arribo quasi a la platja del dia anterior.
Detall dels megaedificis de vivendes -Imagineu-se reunió de veïns!!-
Agafo el metro per tornar cap a casa, i al sortir d'aquest em compro un pollastre a l'ast (quan de temps sense menjar-ne cap!!!!).
Al arribar a casa, el Kim (propietari de la guesthouse), em diu que soparem plegats juntament amb els altres 2 inquilins, i que ell ja ha comprat el beure.
Sopem tots plegats, i acabem una mica "sueltos" amb el vi koreà, o "cheongju"
Després ja cap a dormir

No hay comentarios:

Publicar un comentario