martes, 10 de julio de 2012

DE BUSAN A GYEONGJU

El 10 ha estat un altre dia de moviments per Korea (del sud), ja que després de 4 dies a Busan avui m'he arribat a Gyeongju, una altre població, on diuen que està ple de temples, tombes i cases tradicionals.
M'he llevat, esmorzaret amb internet, preparar equipatge, i quan en teoría hauría de marxar, el Kim em diu que dinarem plegats unes gambes acompanyades d'arrós, com a despedida meva. No feia ni 2h que havia esmorzat que ja tornava a estar sentat a punt per "dinar".
Havent dinat, ara ja si, he agafat el metro i cap a l'estació de busos.
He agafat un bus i en 50min ja estava a Gyeongju. I el que en teoría haurien de ser 10min fins a la guesthouse, s'ha convertit en un altre petit calvari per molts i molts carrers d'aquesta ciutat. Tothom m'indicava diferents llocs (m'ha recordat una mica a la India), algusn fins hi tot discutien entre ells. Finalment al preguntar a una dona, a aquesta li ha faltat temps per assenyalar-me amb el dit que estava al costat de la guesthouse, i jo sense veure-la!!!!
M'he instal.lat, i he passat la tarda actualitzant el blog, fins al vespre, que ha arribat l'altre inquilí que hi ha a la guesthouse, i hem decidit anar a sopar plegats. I quin tros de sopar!! Hem demanat carn de porc, i ens han portat absolutament de tot i més!! Podriem dir que la carn era quasi el de menys....


Després de sopar, tornem a la guesthouse, fem una cerveseta, algo d'internet i a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario