viernes, 20 de julio de 2012

LO PROMETIDO ES DEUDA: INDONESIA

Doncs SI!!!!!!! El dia 18 després de fer una mega matinal o nocturnitat, vaig poder agafar el vol per arribar-me altre vegada a INDONÈSIA!!!!
A les 08'30h (horari local) arribava a Yogyakarta (Yogya “pa los amigos”), a l'illa de Java. Després de les típiques mogudes aeroportuaries de “benvinguda” (paga la visa, passaports, etc....), m'agafo un taxi per arribar a la ciutat en qüestió i a una guesthouse.
Per variar, em trobo que a la que tenía prevista anar, està plena. Començo a caminar i al cap de poc en trobo una altre. Miro l'habitació i coincideixo amb una parella de Vitòria.
Xerrem una estona, i decidim informar-nos per mirar d'anar a Borobudur i Prambanan.
A vegades les facilitats les tens a tocar, i resulta que a la mateixa guesthouse organitzen les excursions!! EXCEL.LENT!!!! Quan estem mirant de negociar el preu, apareix un noi anglès i l'home de la guesthouse ens diu que ell ha anat a Borobudur avui mateix.
Li pregunto com està el lloc, preu d'entrada i què tal és la visita i la sorpresa em peta al davant: el noi va ara amb bus públic cap allà!! (gran relliscada de l'home de la guesthouse!!).
Li diem si ens pot esperar 10min per anar plegats cap allà i ens diu que cap problema!!
Deixo la motxila a l'habitació, agafo càmara, diners i tira milles juntament amb la parella Vitoriana (el Dani i la Yoli).
Arribem a Borobudur després d'un trajecte d'1'30h en un parell de busos i fem la visita.
Lloc molt xulo i força impressionant ( de fet era una de les moltes raons per les que volía tornar a Indonèsia).
Borobudur
 Fotos a tort i dret, amb forces hores per dedicar-li al lloc i sense cap tipus de pressing per part de ningú.

Acabada la visita, dinem plegats, tornem amb bus (amb dormida inclosa), i arribem a la guesthouse.
L'anglès em presenta a un parell de noies (les meves veïnes a la guesthouse), i al cap d'una estona anem a sopar i prendre algo plegats, juntament amb la parella vitoriana.
Cap a mitjanit, cap a casa a dormir, sabent que l'endemà aniré amb els vitorians a Prambanan (l'altre visita que tenía pendent aquí).
D'aixó se'n diu “arribar i moldre!!”