viernes, 20 de julio de 2012

KL



El dia 16 em vaig llevar tard, ja que ni tant sols vaig sentir el despertador per poder enganxar l'esmorzar que tenía inclòs.
En vista de “l'èxit”, vaig anar al super a comprar alguna cosa per menjar i beure, i aprofitar per fer algun encàrrec per KL (Kuala Lumpur), però just tornant cap a la guesthouse, va començar a ploure.
Em vaig atrevir a creuar un carrer, però abans de creuar el següent semàfor, ja no plovía..., diluviava i de quina manera. En menys de 5min, el carrer on estava, es va transformar en una riera, on els cotxes, motos i busos, encara circulaven, però era impossible per creuar, pels peatons. Allò anava increscendo per segons, i la tormenta (llamps i trons inclosos i canyeros!!), no permetien fer absolutament res més que esperar a que afluixes una mica, per poder arribar a la guesthouse.
Després de quasi 30min d'espera, va parar una mica, i em vaig descalçar per creuar la “riera”, i arribar finalment a la guesthouse.
Dutxeta, roba seca i per la tarda, amunt i avall per la guesthouse, amb gent d'aquí i d'allà, ja que no va parar de ploure fins al vespre.
Al vespre em vaig apuntar a anar a prendre alguna cosa amb alguns de la guesthouse a un bar molt proper a aquesta. Al cap d'una estona, vaig decidir tornar cap a la guesthouse, on vaig coincidir amb 2 holandesos que em van dir per prendre algo més a la terrassa de la guesthouse. M'hi vaig tornar a apuntar, i una alemanya s'hi va afegir.
Xerrameca, riures, conyes, copetes i finalment vem anar a dormir a les mil.....
Una festeta improvisada però d'alló més divertida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario