lunes, 2 de julio de 2012

WE MEET AGAIN!!

Aquest matí al llevar-me i després d'esmorzar, m'he connectat per veure si la Min m'havia escrit algun mail per quedar avui, ja que en teoría era el seu dia lliure. Finalment l'he trobat, però venía a dir-me que fins al migdia no ens trobariem.
He aprofitat per mirar que havía passat a la final de l'Eurocopa, i m'he trobat amb "el notición".
He llegit per sobre com havía anat el partit, i sembla que em vaig "perdre un partidàs"...(?)
Després d'aixó ja he anat a trobar-me amb la Min i finalment ens hem trobat.
Dinaret plegats i hem passat la tarda voltant pel centre de Soul.
Després ella ja hagut de marxar, i jo he tornat cap a la guesthouse, on m'he trobat al grupillo que m'he fet aquí. Curiosament la majoría d'ells m'han felicitat pel triomf de l'Eurocopa (com si jo hi tingués res a veure!!??), i sant torne-m'hi cap al centre per sopar (jo ja no he sopat, ja que el dinar ha estat contundent!!).
Havent sopat tornada a la guesthouse, una mica d'internet i poca cosa més.
Juliol a Korea
Novembre al Nepal

No hay comentarios:

Publicar un comentario