jueves, 5 de julio de 2012

TURISME DE REBAIXES...


El dia 3 al llevar-me em vaig trobar amb l'Ana (una noia sueca que també està a la guesthouse) preparant-se per sortir. li vaig preguntar que cap a on anava i em va dir que a visitar les "cases tradicionals". Li vaig preguntar si m'esperava, i finalment hi vem anar plegats juntament amb un australià, que també es va apuntar just després de mi.
Tots 3 plegats vem anar cap al metro i vaig començar a fer el turista per Seoul.
La visita en si, no va ser gaire "profitosa", ja que absolutament ningú t'explicava res, i era més anar passejant al voltant de diferents "cases" tradicionals (o palaus) per uns grans jardins, i fent fotos a allò que interesses.
El dia tampoc acompanyava gaire, ja que estava força núvol i de tant en tant, plovisquejava lo just per no mullar-te però anar fent la guitza...
Feta la visita, decidim anar a dinar amb la gran sorpresa que al sortir del restaurant, veiem que ha fet un ruxat força potent, ja que estant els carrers molt molls i baixant aigua, i la gent força "resguardada", però amb el cel encara força amenaçador.
Decidim anar cap a una de les moltes zones comercials que hi ha a Seoul, i al sortir del metro ens trobem que està diluviant!! Decidim sortir a tota castanya i refugiar-nos al primer lloc que trobem i resulta ser una mega botiga de roba de 4 plantes, i de rebaixes d'estiu!! Acabem tots rifant-nos una mica (uns més d'altres menys). D'allà mirem d'anar a un mercadillo (ja que ha deixat de ploure), però de mercadillo res de res, ja que amb la pluja anterior suposoem que han tancat. Tornem a la guesthouse, fem temps una estona (internet, tv i xarrera) i cap a sopar.  Havent sopat tornem a la guesthouse i poca cosa més, però si que ja quedem per l'endemà continuar fent el turista tots 3 plegats.



No hay comentarios:

Publicar un comentario