martes, 10 de julio de 2012

NEVER ENDING WALK



El dia 9, vaig decidir anar al UN Memorial Cemetery. Un cementiri on hi ha enterrats 2300 soldats de les Nacions Unides que van morir a la guerra de Korea. Curiosament aquí no hi havia absolutament ningú (suposo que era dilluns, i aixó es nota...).
Vist el cementiri, miro d'arribar-me al Igidae Park, ja que el Kim m'ho havia aconsellat. Vaig caminant allà i el que en el mapa semblava que estava a tocar, resulta estar força lluny. Però un cop arribat a lloc, camina que caminaràs, uns 5km vorejant la costa.
Finalment, i força cansat decideixo tornar cap a la ciutat. Una altre bona passejadeta fins arribar a la "city", però un cop allà, per trobar un metro, o aconseguir que algú em pogués donar una indicació, va ser tot un "drama". Quan portava uns 30min caminant buscant el metro, una dona em fa recular, per trobar el metro. Al recular, no trobo cap entrada de metro, i al tornar a preguntar, em diuen que "aixó és el Metro".
Jo al.lucinava, ja que no hi havia ni una sola entrada cap avall!!!! Finalment unes noies em diuen que aquesta zona de la ciutat, es diu Metro!!!! Per desesperar-se!!!! Els hi demano per anar al subway o underground o metro, i finalment m'indiquen que agafi un bus i després el metro.
Típica "estampa" dins el metro
Finalment agafo el bus, arribo al metro (o subway o underground, ara ja si!!!!), i decideixo (tot i ser vespre) anar fins al Jagalchi fish market (un super megamercat de peix i marisc a la koreana).
Arribat a lloc, aprofito per fer algunes fotos de les botiguetes dels voltants, de les "criatures" que venen per menjar (algunes ben curioses i extrafolàries), i poca cosa més, ja que moltes parades estaven tancant i no hi havia gaire moviment.
Torno a agafar el metro per tornar cap a casa, però el cansanci pot més que jo mateix i em passo de parada. Baixo a la següent i aprofito per sopar algo i tornar (com no) caminant fins a casa.
Un cop a casa, mirar mails i cap a dormir.  


No hay comentarios:

Publicar un comentario