viernes, 20 de julio de 2012

HOY NO ME PUEDO LEVANTAR....


El 17, doncs encara va ser menys productiu que el 16, ja que la festeta de la nit anterior va fer que encara m'aixequés molt més tard que el dia anterior.
Finalment quan em vaig activar, em vaig trobar amb la sorpresa que els tots els companys de la nit anterior ja havien marxat de la gueshouse. Aleshores vaig coincidir amb una canadenca que acabava d'arribar, i em va proposar d'anar a menjar algo plegats (ja que de 15 a 19h feien 2x1 en menjar i beure a la guesthouse), i així ho vem fer.
Al vespre ja vaig preparar la meva marxa (per la matinada següent), per poder arribar a l'aeroport amb temps.
A la nit, copeta de despedida al terrat de la guesthouse amb més gent de la gueshouse i cap a dormir (o millor dit a fer una becaïna, ja que em llevava a les 02'30h per anar cap a l'aeroport).

No hay comentarios:

Publicar un comentario