martes, 10 de julio de 2012

"DESEM-BUSAN"


Detall dins un dels temples
El dia 7 encara vaig coincidir amb un noi malagueny que estava a la guesthouse, però que no havia vist el dia abans, ja que va sortir de festa.
Aquest em comenta que hi ha un temple molt xulo, prop de les muntanyes, però que s'hi pot arribar en metro i bus.
Decideixo anar cap allà, i després de quasi 1h de trajecte arribo al lloc en qüestió. Però la sorpresa és que no és un únic temple, sinó que hi ha 21 "edificis" dins el recinte del temple!! Total em tiro no se quantes hores passejant i fotografiant per aquí i per allà, fins que cap a les 17h decideixo tornar cap a la ciutat i anar a veure el pont de Gwangan (o Diamond Bridge) com ells l'anomenen també.

Arribo cap al vespre, passejadeta per la platja, fins a arribar-me a un espigó, on m'espero per poder fotografiar el pont per la nit, i aprofito també per fotografiar uns gratacels una mica impressionants, que finalmet resulten ser vivendes.

D'allà decideixo fer una parada per sopar, i la feina va ser meva, perquè m'entneguessin què volia menjar en el restaurant de torn.
Finalment i per facilitar les coses als cambrers, i poder omplir el meu estomac, vaig veure una foto penjada a la paret i vaig demanar allò...: una barbacoa de carn. La conya, és que aquests encara s'esforçaven a explicar-me com fer la carn amb les brases (en koreà obviament), i entre pitus i flautes vaig sopar més acompanyat que ningú en aquell restaurant. Tota l'estona tenía algun dels cambrers-es al meu costat, preparant-me la carn, i explicant-me (fins hi tot!!) com l'havia de menjar, increïble, però cert.
Després d'aquest "multitudinari" aplec de cambrers-es pel meu sopar, vaig pagar i cap a casa a dormir, donant les gràcies a tots aquells qui van contribuir a "facilitar-me" el meu àpat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario