sábado, 11 de agosto de 2012

YES!!!! BIG MANTA RAY!!!!


El dia 09, matinal ja que a les 07h haviem de sortir amb la barca per anar a buscar la o les Big manta ray”.
Finalment quan tots els turistes ja estem a punt i a l'hora acordada, resulta que hi ha alguns petits problemes amb els motors de la barca, i finalment sortim cap a les 08'30h.
Fem una travessa d'1h aprox, i quan arribem al “Manta point”, de mantes res de res.
Ens diuen que fem snorkel, ja que hi ha uns coralls molt xulos, mentre ells (els guies) miren de trobar alguna manta pels voltants.
Ens tirem tots a l'aigua, i si que hi ha algun corall, però realment força avall.
De sobte tornen els guies amb la barca i ens diuen que pugem, ja que han trobat un lloc amb alguna manta.
Pugem a aquesta i al cap de 5min, veiem algo que sobresurt una mica de l'aigua.
Ens tornem a tirar a l'aigua, nedem una mica i de sobte davant meu, apareix una manta de dimensions considerables!! Hem cantat BINGO!!!!
Estem vora quasi 30min, veient un parell de mantes nedant i menjant.
L'espectacle és increïble!!!!
Finalment aquestes desapareixen en la profunditat del mar.
Ens porten aleshores a un petit poble, que hi ha molt a prop, on passem una horeta, i on podem fer algo més d'snorkel.
Tornem cap a casa, dinaret, i havent dinat es posa a ploure.
Jo aprofito per recuperar algo de son en una hamaca, i cap a les 15h decideixo fer la despedida “snorkeliana” de Raja Ampat. Fotos per aquí i per allà, i quan estic a punt de plegar em passa molt a prop meu, un mega peix més llarg que jo, parent de la “Sting Ray”. Després del primer ensurt, agafo aire, i miro de fotografiar-lo, i finalment aconsegueixo fer-li 2 o 3 fotos, abans de que desaparegui al fons del mar.

Finalment plego, dutxeta, algo de temps abans de sopar, i poca cosa més havent sopat.
Estem tots força cansats.


No hay comentarios:

Publicar un comentario