viernes, 10 de agosto de 2012

SANT SUNDAY...


L'endemà (22) em llevo i quan pregunto per agafar el “public boat” per anar cap a Bunaken em diuen que és diumenge i que no hi ha “public boat” (aquí són majoría cristiana, per tant el diumenge està pràcticament tot tancat!!), però m'ofereixen la possibilitat de llogar-ne un jo sol. Ho desestimo al moment ja que és una pasta!!!!
No em queda més remei que quedar-me un dia més a Manado.
En vista de l'èxit, aprofito per buscar algun lloc amb wi-fi, que finalment resulta ser un Mc Donalds on ja posats aprofito per dinar. Però quan les coses es torcen, sembla com si tot s'ajuntés:
miro d'actualitzar l'antivirus de l'ordinador (que em caducava en 1 dia), però el wi-fi del lloc és pèssim i a una velocitat que espanta de lo lent que ès, amb l'afegit que cada algunes hores es tallava la connexió i torna a començar.
Finalment opto per buscar algun altre lloc amb un wi-fi millor, i trobo una cafetería.
Quan m'estic connectant aparèixen una parella holandesa i comencem a xerrar i resulta que també van a Bunaken i estan al mateix “hotel” que jo!!
Finalment les coses es tornen a girar (ara per bé!!) i puc actualitzar l'antivirus de l'ordinador, sembla que viatjaré amb aquesta parella l'endemà cap a Bunaken, i em faran el favor de trucar al lloc, on ells tenen ja reserva per dormir, per buscar-me lloc.
Comprem algo de pica pica per quan estiguem a Bunaken, i a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario