viernes, 10 de agosto de 2012

AIRPORTS&WAITING ROOMS...


El dia 21, em llevo amb la calma ja que tinc temps fins les 11h, abans d'anar cap a l'aeroport per agafar el vol.
Aprofito per anar al super a comprar alguna cosa per esmorzar i pel dia que se'm presenta (2 vols i entre mig 5h d'espera en un aeroport...uf...!!).
Finalment agafo el bus, m'arribo a l'aeroport, avió i al cap 2'30h arribo a Balikpapan (a l'illa de Kalimantan).
Espera que esperaràs durant 5h. Aprofito per mirar alguna peli, continuo fent temps, i parlant smb un home que estava a la mateixa cafetería que jo, em comenta que si vull fer snorkel i submarinisme en un lloc paradisiac, vagi a Raja Ampat, Papua.
Miro la guia, a veure per saber quines opcions i possibilitats tinc per anar allà, però no prenc cap decisió.
Finalment agafo l'avió, soparet inclòs, i finalment arribo a Manado (Sulawesi -altre vegada-).
Agafo una mototaxi i directe a l'hotel on havia estat les 2 altres vegades, i com no, em donen la mateixa habitació, i ja a dormir

No hay comentarios:

Publicar un comentario