lunes, 27 de agosto de 2012

ORANG UTAN


El dia 23 i 24 me'l vaig passar a la jungla fent un treeking per a poder veure orangutans.
Al llevar-me, vaig anar a esmorzar al restaurant de la guesthouse i em vaig trobar al Baba (el suposat guia amb el que hem de fer el treeking) i em comenta  que ell no pot venir amb nosaltres ja que té un altre grup més nombrós, però em presenta al nou guia, el Johnny. Un altre "pajaru" amb força bon rotllo (o aixó sembla). Però al arribar la "mademoiselle" amb la que viatjo i al comentar-li que el nostre guia és un altre no el Baba, no vegis com es va posar!!!! Em va començar a pegar la bronca, i al final (pocs segons després) la vaig engegar i li vaig dir que fes el que volgués, però que jo marxava amb la resta del grup i el Johnny (realment aquesta tia ha anat de més a menys a un ritme ESTREPITÓS!!).
Finalment i després de les explicacions pertinents per part dels 2 guies a la "mademoiselle", vem començar el treeking juntament amb 1 parella anglesa, 1 noia també anglesa, 1 suïssa, 1 alemany, un català, la "mademoiselle",i jo, juntament amb el Johnny.
Al cap d'una estona, vem poder veure els 1ers micos, i poc més tard els primers orangutans!!!!
Grans, super tranquils, però tota l'estona el Johnny, ens avisava d'estar a una distància prudèncial per si es posaven agresius (sobretot les famelles amb cries), ja que ho poden ser i MOLT!!!!
Vem estar caminant unes 7h i vem tenir el luxe entre d'altres de veure un mascle enorme sol (acostumen a viure a certa distàcia del grup), un "gibón" negre (un altre tipus de mico molt difícil de veure ja que són molt esquius amb la gent), o la curiosa intervenció d'un orangutan famella amb cria, que ens va tirar algunes branques, quan plantavem la "taula" per dinar, avisant-nos que era el seu lloc i lògicament ens vem haver de moure i ràpid.
A mitja tarda arribavem al campament, on encara vem tenir temps per fer un banyito en una petita cascada, abans de sopar, i fer alguns "jocs de sobretaula" i anar a dormir.
El 24 ens vem llevar amb els macacos rondant-nos per la cuina a quarts de 8 del matí.
Camina que caminaràs unes 7h més i finalment arribem al 2on campament on aquí ens vem separar, ja que alguns tornavem al poble, mentre que uns altres encara feien un dia més de treeking.
La tornada al poble la vem fer amb una espècie de ràfting amb pneumàtics lligats i les nostres bosses enfundades amb varies bosses de plàstic per evitar que es mullés res.
Arribats al poble, cerveseta amb algo per picar, dutxeta, algo de relax i cap a sopar.


Havent sopat, vem estar de tertúlia amb els anglesos (els 3) i vem acabar liant-nos una mica i cap a les 02 anavem a dormir, més contents i sense gaire cansament. 
El "Gibón"negre

No hay comentarios:

Publicar un comentario