sábado, 25 de agosto de 2012

24 HOURS NON STOP

El 22 finalment podem fer el check inn de l'equipatge a les 06h, i esperar un parell d'horetes abans de volar.
Quan finalment volem, jo em quedo adormit super profundament i em desperta la veu del capità de l'avió avisant que aterrem!! EXCEL.LENT!!!! He dormit 3h!!
Arribats a Medan (illa de Sumatra) decidim amb l'Amelie agafar un "bechak" (moto amb sidecar), per arribar-nos a l'estació de busos i mirar d'anar directament a Bukit Lawang.
Dit i fet, ens apretem i de quina manera en el "bechak", ja que som 2 i motxilles (TELA!!) i arribem a l'estació de busos.
Ens dona temps a dinar algo, i agafem una furgoneta que al cap de 3h ens deixa a Bukit Lawang.
Jo en aquest trajecte, vaig poder dormir tot i l'estat de la carretera (forats per tot arreu!!), però al baixar de la furgoneta, dormit a més no poder,  i amb  tots els "guies" oferint-nos treekings i llocs per dormir, vem optar per caminar una mica i sortir d'aquell marder agobiant, i vem tenir la sort que ens va recollir un "zumbat" anomenat Baba juntament amb un colega seu, i ens van portar fins al poble propiament de gratis, i fins hi tot ens van trobar lloc per dormir... però aquí no hi ha res gratuït (o esporàdicament), i un cop instal.lats, vem anar a menjar i beure algo, i com no, el Baba ens va oferir el seu treeking per la jungla i poder veure orangutans.
Al cap d'una estona vem acceptar i vem acordar un treeking de 2 dies, per fer l'endemà.
La resta de la tarda va ser de relax, fins l'hora de sopar, i havent sopat, preparar la bossa per l'endemà al matí i cap a dormir, que ja tocava!! (Haviem sortit de Lovina el 22 a les 17h i haviem arribat a Bukit Lawant el 23 a les 17h, és a dir 24h non stop!!)
Dins el "bechak" apretats a més no poder!!