martes, 14 de agosto de 2012

MY FRIENDS!!!!

El dia 11 va ser típic dia d'aeroports, espera i avions....
A les 07h em van despertar per donar-me l'esmorzar, i acte seguit, vaig tancar la porta i cap a dormir altre vegada fins les 08h.
Finalment i després d'esmorzar, ens activem i anem cap a l'aeroport de Sorong, on tornem a coincidir amb la Bruna (la senyora italiana amb la que hem estat a Raja Ampat).
Fem el check inn de l'equipatge, xerrem una estona amb la Bruna i espera que esperaràs fins a les 11'30h, quan finalment agafem l'avió per arribar fins a Makassar.
Tal com arribem a l'aeroport, ens truquen l'Steven i la Karen, i al cap de res, ens els trobem de cara.
Anem a prendre algo plegats, i fem estona abans d'agafar el següent vol que ens ha de portar fins a Denpasar (Bali).
Arribats a Denpasar, agafem un taxi i cap a Kuta, per passar-hi un dia, ja que volem anar cap a Nusa Lembongan, una illa al sud de Bali, l'endemà.
Anem a sopar, i havent sopat decidim anar a prendre algo, però la cosa es torça una mica i acabem arribant a l'hotel força tard...