viernes, 10 de agosto de 2012

WOBBEGONG SHARK!!!!

El dia 03 em llevo a les 10'30h després d'haver dormit vora 12h (la nit anterior no havia dormit pràcticament, i ja havia començat la meva sessió d'antibiòtic i pastilles pels peus i aixella).
Esmorzo alguna cosa però no molt, ja que m'avisen que cap a les 11'30 ens portaran el dinar, ja que la Karmen (l'alemanya) marxa avui.
Després de dinar (se'm va ajuntar l'esmorzar amb el dinar), una mica de relax, i cap a les 15h anem a fer snorkel.
Només posar-me a l'aigua, al.lucino, però el millor és que al cap de 5min em trobo de cara un tauró força difícil de veure (ja que només habita aquí i a Australia), i encara més díficil de veure en moviment!!!!(habitualment està al fons del mar i descansant).:el wobbegong!!

Tinc temps de reacció per fotografiar-lo un parell de vegades abans de que faci un “cop de cua” i se'n vagi cap a les profunditats.
Després d'aixó continuo, i acabo veient 3 tortugues i tot tipus de peixos i coralls.
Tornem amb la barca, però fem una petita parada en una illa que està atiborrada de ratpenats molt grans.

Els veiem i fotografiem, i després ja si tornem a la guesthouse.
Dutxeta i cap a sopar.
Havent sopat, partideta de cartes fins vora les 23h, alguns van a dormir, i jo em quedo de tertúlia amb el Ruben, el que ens ha fet de guia per l'snorkel, i m'ensenya algunes fotos de peixos que em puc trobar per aquí. Peixos realment molt extranys, però espero amb candaletes poder veure-ls!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario