sábado, 18 de agosto de 2012

BEFORE INDEPENCE DAY!!

El dia 16 fem matinal per agafar el public boat, i per variar anem apuradíssims de temps, però tenim la grandíssima sort, que el public boat surt de davant la nostra homestay abans d'anar a l'estació de ferrys, i ens venen els bitllets per agafar-lo, podem carregar motxilles i esmorzar encara a la homestay.
Finalment cap a les 07'45h agafem el public boat i anem cap a l'estació de ferries i d'allà cap a Bali, on només arribar podem contractar un taxi per arribar-nos fins a Ubud.
Cap a les 11h ja som a Ubud i instal.lats.
Descansem una mica i cap al mercat, on aprofito per comprar-me uns típics pantalons indonesis, i visitar un temple que hi ha just al costat del mercat.
D'allà cap a dinar, i havent dinat, torno cap a la homestay, però amb la meva gran orientació resulta que em perdo durant 1h aprox, però aprofito per visitar un parell de temples que em trobo “pel camí”.
Arribat a la homestay, el propietari em comenta que a les 18h, hi ha una marxa de torxes, que formen part dels actes del dia de l'independència d'Indonèsia.
Dutxeta, preparar l'equip i cap a veure la marxa de torxes, on per sort arribem just quan comença.
Un cop arrencada la marxa, anem a prendre algo i cap a sopar, on anem a petar a un restaurant BONÍSSÍMMM, on ens foten una clatellada de por (per ser Indonèsia), però hem menjat com a reis!!!!
Després ja cap a dormir.