viernes, 10 de agosto de 2012

ENJOY YOUR DAY!!!!


El 24, pel matí ha estat tremendo, ja que mentre dormia, després de la festa, s'ha posat a diluviar d'una manera espectacular, i amb una força tremenda. Algun tró m'ha despertat i de sobte m'he trobat amb la desagradable sorpresa que tenía goteres al sostre i que queien directament sobre la meva cara, i al terra del bungalow.
En vista de que no hi podía fer res fins més tard (pràcticament tothom dormía, excepte els que marxaven), m'he tapat i a dormir altre vegada.
El resultat ha estat inmillorable però no he tingut matí, ja que quan m'he llevat em venien a avisar per dinar...
Havent dinat, li he comentat el problema de les meves goteres al “boss”, però amb resultat infructuós (a les illes sembla que el temps té un altre ralentí...).
He optat per posar-me el banyador, ulleres, tubo, càmara i de pet a l'aigua, per tornar a fer snorkel amb l'Steven i l'Amelie (una francesa que ja estava aquí).
Hem disfrutat com a nens petits!!!!
A mitja tarda, ja hem parlat amb l'instructor del centre de submarinisme per mirar de fer algunes immersions per aquí.
La resta de la tarda, de tertúlia fins al moment de sopar. I havent sopat més tertúlia fins l'hora de dormir.
Demà toca més snorkel i començar a lligar el tema de les immersions i potser el meu pròxim destí a Indonèsia, ja ho veurem.....
Lionfish

No hay comentarios:

Publicar un comentario