viernes, 10 de agosto de 2012

FREE EXTRAS!!!!



El dia 07, al llevar-me feia un dia esplèndid. M'he trobat a l'home de la casa, i em pregunta si faré snorkel, i li contesto que si!!!!
Al cap d'un moment la dona d'aquest, mentre jo esmorzava, també m'ho pregunta i dic que si. Acte seguit la dona em diu per anar amb la barca, però li dic que tot depén del preu, i de sobte em deixa anar que és gratis!!!!
Parlo amb l'Amelie i la Bruna i a les 9'45h ja som tots 3 a la barca juntament amb l'home de la casa (per cert, el grup de 10 persones que van arribar ahir vespre, han marxat de matinada, quan en teoría s'havien d'estar aquí 2 dies...??).
L'home ens porta a l'illa de “Coi”, molt propera a aquí i sembla realment espectacular, però a la que ens posem a fer snorkel, ens trobem que tots els coralls estan morts, i que la corrent és tremenda.
Per variar, m'he despistat mirant sota aigua, i quan he vist on estava l'illa i la barca, he hagut de posar el “turbo” altre vegada per arribar a lloc.
De tornada cap a casa, l'home ens ha portat a un illot sorrenc, vorejat d'aigua a costat i costat.
Aquí l'aigua i els colors del voltant eren de postal paradisíaca!!!!
Finalment ja hem tornat a casa, i cap a dinar.
Havent dinat, s'ha tapat el dia, i s'ha posat a ploure, i he aprofitat per estirar-me en una hamaca, on finalment m'he quedat dormit. Al cap d'una bona estona, ha vingut la Bruna i m'ha dit: -”Andiamo?-
Tornava a fer un sol radiant i no hi havia gens de corrent.
En 5min ja estavem tots 3 a l'aigua altre vegada amb les ulleres, tubo, patos i càmara.
Una altre bona sessió d'snorkel, on com a destacats, hem pogut tornar a veure i fotografiar una sèpia força gran, un parell de tortugues (més esquives), un tauró, que se'ns ha acostat més del que és habitual (tot hi que encara teniem distància), i 3 lionfish apalancats entre els coralls.
Al sortir de l'aigua, corrents a agafar l'altre càmara per fotografiar la posta de sol tot fent una cerveseta, i cap a sopar.
Havent sopat i mentre xerravem, ha tornat a aparèixer l'home de la casa, amb una altre sorpresa “for free”. Ens ha aparegut amb un parell de “coconut crabs”.
Uns crancs que s'alimenten de cocos, i que viuen a terra, no al mar.
Un dels crancs era força gran i amb força mala gaita.
Tot hi ser gran, ens han dit que era de tamany mitjà, ja que els grans poden arribar a pesar al voltant dels 5Kg i ser molt més grans!!
Després d'aixó algo més de tertúlia i cap a dormir.
Demà potser lloguem la barca tots els que estem aquí (l'Amelie, la Bruna, 3 francesos -que han arribat avui- i jo) per mirar de fer snorkel a alguna illeta propera. Ja ho veurem...

No hay comentarios:

Publicar un comentario