sábado, 18 de agosto de 2012

DISASTER DAY!!!!

El 15 va ser un dia una mica desastrós, ja que no ens va sortir res tal i com voliem...
Després d'esmorzar, vem passar el matí tranquilament per la homestay, i cap al migdia, vem decidir llogar motos per anar a fer snorkel al costat dels manglars (a l'altre costat de l'illa).
D'entrarda la feina va ser nostra per trobar motos per llogar, i un cop trobades negociar el preu ja que només era per migdia.
Finalment ho aconseguim, i anem cap als manglars, però abans d'arribar-hi, parem per dinar, i ens entra a tots una mandra terrible per anar a fer snorkel.
Quan decidim anar a fer snorkel, resulta que per arribar fins a l'aigua hem de caminar entre mig de coralls i algues, ja hi ha “marea” baixa. I quan ja portavem uns quants minuts caminant, la karen i jo decidim fer marxa enrera i tornar a on erem, mentre que l'Steven i l'Amelie continuen per mirar d'arribar a l'aigua.
Al arribar a lloc la Karen i jo, fem una cerveseta, i al cap de 20min arriben l'Steven i l'Amelie, dient-nos que no han vist quasi res, i a sobre la corrent era fortíssima per lo que van decidir plegar veles força ràpid.
D'allà, agafem les motos altre vegada per anar a donar una volta abans de tornar aquestes, i resulta que ens perdem (i la illa no és precisament gran!!). Acabem visitant, involuntàriament, tota l'illa.
Quna finalment ens orientem i arribem al poble, preguntem per els bitllets per marxar l'endemà, i ens diuen que els hem de comprar l'endemà al matí a les 07'30h ja que el public boat surt a les 08h.
Tornem les motos, i cap a la homestay per una mica de relax. Soparet i una mica de tertúlia abans d'anar a dormir.