viernes, 10 de agosto de 2012

LIONFISH& CRAZY PARTY




El dia 27 era el nostre últim dia a Bunaken i concretament al “Lorenso resort”.
Dia complert d'snorkel al matí amb una altre hora de retard pel dinar, i rebent el comentari de “impuntutal” per part d'alguna de les treballadores del lloc.
Havent dinat torno a fer snorkel amb l'objectiu prioritari de poder retratar un “lionfish”, ja que només n'havia vist algun en el meu primer dia a Bunaken.
Doncs dit i fet, només entrar a l'aigua ens en trobem un que ademés s'instal.la just davant nostre, i el puc fotografiar fins a la sacietat.

Després d'aixó i ja donant-me per satisfet, continuo fotografiant paissatges coralins, i peixos del lloc.
Quan decideixo sortir de l'aigua, em trobo un altre “lionfish”. Em paro a fotografiar-lo, i m'hi estic força estona, i a mesura que passa el temps van apareixent més peixos d'aquesta espècie fins a poder contar-ne fins a 3 plegats!!!! Però com que tot no pot ser, la bateria de la meva c'amara decideix apagar-se i “dir-me” que ja no queda absolutament res de bateria.
Finalmnt surto de l'aigua,dutxeta, una mica de temps lliure i a sopar.
Havent sopat, preparo equipatge per l'endemà i cap al “bar” del Lorenso resort.
Tenim festa de despedida i de benvinguda, ja que arribat més gent al resort.
Festa igual de tremenda que la 1a, de quan vem arribar, i a les tantes cap a dormir.




No hay comentarios:

Publicar un comentario