viernes, 10 de agosto de 2012

PREPARING FOR PAPUA!!!!

El dia 01 esmorzem d'horeta, ja que agafem cotxe per anar cap a Manado.
De camí parem en un cementiri molt antic, fem algunes fotos i més cotxe fins a Manado.

Quan arribem, cadascú fa els seus encàrrecs pertinents. En el meu cas, anar a veure un dermatòleg, ja que tinc una petita infecció als peus i una extranya reacció al.lérgica a l'aixella.
A l'arribar a l'hospital, resulta que el metge ha marxat fa 10min i ja no tornarà, però em donen l'adreça d'un altre dermatòleg per anar-hi a la tarda.
Me'n vaig al restaurant on hem quedat, i encara no hi ha ningú. Aprofito per contestar mails i finalment quan tots arriben, dinem.
Havent dinat mirem dates per poder-nos trobar amb l'Steven i la Karen d'aquí a uns dies, ja que l'Amelie i jo marxem l'endemà cap a Raja Ampat a Papua, mentre que ells van a les Togean Islands.
Jo cap a les 17h me'n vaig al dermatòleg, i finalment aconsegueixo que em visiti, i em confirma que tinc una infecció als peus, i una reacció a alguna picada d'insecte o “animal” marí.
Em recepta una crema i algunes pastilles, i cap a l'hotel on estant la resta de la troupe.
Un cop allà, aprofito per dutxar-me a l'habitació de l'Steven i Karen, fem una cerveseta i anem a sopar.
Acabem al Mc Donalds, i d'allà mirem d'anar a fer la cervesa de despedida. I resulta força complicat, ja que a tot arreu està tancat, i l'últim lloc on busquem (l'hotel on estem instal.lats), la podem fer.
Cap a la 01h ens despedim de l'Steven&Karen. L'Amelie i jo agafem un taxi i cap a l'aeroport.

No hay comentarios:

Publicar un comentario