viernes, 10 de agosto de 2012

MORE WATER...

El dia 06 he continuat amb la tònica d'estar en remull, tot i que el dia no acompanyava gaire, ja que feia núvol, algo de fresqueta (ha estat plovent quasi tota la nit!!), i molt vent.
Al cap d'1h d'estar a l'aigua he optat per sortir, ja que era molt difícil fer fotos, degut a la poca llum i a la forta corrent que hi havia.
Després de dinar he estat una estona jugant amb els nens d'aquí a treure aigua de la barca, fins que han marxat i m'han deixat a mi sol treien aigua.
Quan el dia ja s'ha arreclat, he tornat a l'aigua juntament amb l'Amelie, on ens hi hem passat forces hores.
Al entrar però, he hagut d'anar vorejant diferents esculls coralins, ja que no hi havia profunditat per nedar i poder arribar a l'escull propiament. I he tingut la sort de trobar-me un tauró dormint o descansant, amb el resultat òptim fotogràfic!!
Al cap d'unes hores,l'Amelie m'ha dit que ja sortía i jo he continuat a l'aigua, on al cap d'una estona m'he trobat a un home holandés que també estava fent snorkel i fotos sota aigua. I com qui no vol la cosa, ens hem posat a xerrar de fotografia i del mar, en mig d'aquest. Al cap de 10min. ens despedim tot hi que l'home em diu que passarà aquest vespre a enseyar-me algunes de les seves fotos.
Al posar-me altre vegada les ulleres, no es veia absolutament res, i quan m'hi he fixat, resulta que la corrent ens havia portat mar endins.
He posat el “turbo” i cap a la costa, no fos cas que em trobés alguna desagradable sorpresa.
Un cop arribat a “bon port”, alguna foto més i cap a fora, ja que el sol s'estava ponent i ja tocava sortir.
Dutxeta, algo de “restes” de posta de sol, i cap a sopar (ben ràpid, ja que arribava un grup de 10 persones, i no hi havia lloc per a tots al “menjador”).
Un cop sopats, ens trasladem a la terrasseta-balcó que tenim al bungalow, l'Amelie, la Bruna i jo, i de sobte apareix l'home holandés que m'he trobat unes hores abans a l'aigua.
Ens presentem tots plegats, i ens comença a ensenyar les seves fotos aquàtiques. Realment INCREÍBLES!!!! Super xules, amb una definició espectacular i uns colors magnífics (enveja sana!!).
Després d'aixó ja ha marxat i nosaltres cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario