jueves, 25 de octubre de 2012

SLEPT&WARM

I com no podia ser d'altre manera, a l'anar a dormir tard (o tardíssim a Laos) al matí em vaig adormir i a les 06'30h em van picar la porta dient-me que tenía la barca esperant-me!! Vaig sortir disparat sense ni poder-me rentar la cara, i amb el noi de la guesthouse descollonant-se de riure al veurem completament dormit.
Creuat el riu, m'indiquen el bus que haig d'agafar, però no surt fins al cap d'1h.
Aprofito per fer un café i mirar de despertar-me, però és molt difícil....
Finalment agafo el tuk-tuk (o local bus), i al cap de 2h de trajecte i algo més despert (no gaire), el bus para enmig d'un encreuament i em diu que jo haig de baixar allà!! Agafo els trastos i cap a fora, però ni rastre de Champasak. Pregunto a la gent i tothom m'indica la mateixa direcció, però no veig res més que una llarga recta. Opto per mirar de negociar un preu perquè algú em porti amb moto (ni rastre de cotxes o busos), i de sobte veig a una parella de turistes. Els paro i els hi pregunto on està Champasak. Em diuen que tinc uns 30min caminant abans d'arribar al riu. Ells marxen i continuo negociant el preu de la moto, però de sobte em senyalen algo darrera meu, i al girar-me em trobo al turista d'abans sense la seva companya i em diu que em porta fins al riu!!! YUJU!!!!!
Ens presentem mutuament, moto, i al cap de 5min em deixa just al riu on agafo una altre barca i finalment arribo a Champasak.
Mentre espero que el barquer aconsegueixi canvi per tornar-me, se'm presenta un home oferint-me habitació en una guesthouse. Accedeixo gratament a veure-la, i al cap de 10min ja tinc habitació on caure mort, i realment “moro”durant 2h.
Em llevo cap a les 12h i llogo bici a la mateixa guesthouse, i cap a visitar el temple de Vat Phou (el motiu per arribar-me fins a Champasak).
Començo a pedalejar, i al cap de 8km amb un sol de justícia però amb uns paissatges d'arrossars i el Mekhong de fons xulíssims arribo a lloc.
Visito els temples durant unes horetes, i tornada cap a casa amb la bici. Però si algo tinc, és una orientació dolentíssima!! Total, que al cap d'una bona estona de pedalejar arribo a una rotonda i veig que m'he passat de llarg!! Mitja volta i a veure si trobo la guesthouse.











Trobada aquesta, descarrego fotos, dutxeta, roba neta i cap a sopar,amb una mica d'internet abans de menjar.
Tot sopant es posa a ploure, i decideixo fer temps. Quan ja para torno cap a la guesthouse i a l'entrar em trobo al Silvio i la seva companya (els turistes que m'han rescatat pel matí amb moto!!).
Ens posem a xerrar i al cap d'una bona estona i de canviar informació de llocs, països i mails es despedeixen de mi i jo cap a l'habitació a preparar-me per demà, ja que haig d'agafar un bus a les 07h i mirar d'arribar a Bangkok.


No hay comentarios:

Publicar un comentario