lunes, 22 de octubre de 2012

DETENGAN A ESE CONDUCTOR!!!!


El dia 11 va ser un altre d'aquells dies de desplaçament, i aquest cop era amb furgoneta (o minivan que diuen aquí) desde Luang Prabang fins a Vang Vieng, és a dir unes 6h.
Però aquest cop el trajecte se'm va fer llarguíssim ja que el C....N del conductor anava super ràpid i va haver-hi 2 o 3 moments que semblava que ens estimvavem!! Finalment uns quants vem fer una mica de pressió al conductor per mirar de que es calmés amb el pedal del gas, i vem poder arribar a lloc “sans i estalvis”.
Un cop arribat a lloc, començo a caminar per trobar uns bungalows dels que m'havien donat bones referències, però no els trobo. Però a qui si em trobo és als colegues de BCN que ja m'havia trobat a Luang Prabang feia uns dies i anteriorment a Muang Khuai. Quedo amb ells per sopar i continuo buscant els bungalows, però acabo en una habitació normal i corrent d'una guesthouse.
Un cop instal.lat, vaig caure mort al llit. Em vaig despertar, dutxeta i cap a buscar els colegues de BCN.
Soparet, alguna cerveseta i abns d'anar a dormir, immortalitzem la trobada, ja que ells marxen l'endemà cap a Viantian, mentre que jo em quedaré a Vang Vieng un dia més.
El Manel, el Joan i el menda



No hay comentarios:

Publicar un comentario