sábado, 27 de octubre de 2012

REMARATHON X REPETICIÓN

El dia 25 em vaig llevar (aquest cop si) amb temps per dutxar-me i despertar-me, peró tal com vaig entrar a la recepció de la guesthouse arribava el “bus” que em portaría fins a Pakse (1h).
Arribat a Pakse, empalmo pràcticament amb el següent bus que em porta fins a Ubon (ja a Thailandia) després d'un trajecte de 4h més.
Arribat a Ubon, miro diferents opcions per mirar d'arribar el mateix dia a Bangkok, i finalment opto per acostar-me fins a l'estació de tren, ja que hi ha un tren que arriba a BKK cap a les 23h.
I just quan sembla que tot quadra.... no queden bitllets pel tren en qüestió!!!!
Decideixo agafar el següent (no surt fins les 18'30), però és nocturn, i podré dormir en llit.
Passo unes quantes hores diambulant per Ubon, fins l'hora d'agafar el tren, i un cop dins aquest, m'esperen 10h de trajecte fins a BKK.

No hay comentarios:

Publicar un comentario