jueves, 25 de octubre de 2012

LAO TIMING...

Doncs si!! El 23 no va ser un d'aquells dies precisament productius en quan a activitat “cultural”, però si que em va servir per posar al dia el blog, mails,etc... ja que portava molts dies sense connexió.
Després d'esmorzar, em vaig connectar per actualitzar el blog, i ja no em vaig moure fins vora les 16h.
Havent dinat, vem decidir juntament amb la Karu i el ….., anar a veure la posta de sol des del pont francés, ja que hi havia uns núvols força amenaçadors i teniem clar que no veuriem una gran posta de sol.
Vem fer algunes fotos i amb la posta finalitzada decidim anar a sopar a Don Det, just l'illa a l'altre costat del riu.
Algunes partides de cartes tot esperant el sopar, i de sobte es va posar a ploure a sac!! Amb tot el ruixat caient, a la Karu no se li passa res millor pel cap que anar fora el restaurant, i fer-se una remullada amb l'aigua de la pluja, mentre el …. i jo ens ho miravem una mica estupefactes....
Soparet, i al ser la meva última nit a 4000 Islands, vem decidir anar a prendre algo abans d'anar a dormir. Resultat: a les 02h em posava al llit, amb la motxilla a punt, ja que l'endemà em recollia una barca a les 06'30h per anar a Nyangsay i d'allà bus cap a Champasak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario