lunes, 22 de octubre de 2012

BUDA PARK&ADVENTURES!!

El dia 14 ens activem amb la idea d'anar a visitar el Buda park, però abans canviem de guesthouse, ja que n'hem trobat una molt més barata!!!!
Fet el canvi de geusthouse, anem al Buda parc, que està a 25km de Viantiane, i on hi ha moltes escultures de buda i d'altres deus i deeses tant budistes com hinduistes.
Agafem un bus que ens deixa al “pont de l'amistat” (un pont fronterer entre Laos i Thailandia, que creua el Mekhong -frontera natural entre els 2 països-).
D'allà agafem un altre bus, però aquest ja és força més cutre, i la carretera, deixa de ser tal per passar a ser un camí fangonós i ple de vots.
Arribem al buda park, i ens hi passem tot el matí.

Quan decidim tornar cap a Vientiane, ens toca esperar una bona estona el bus, iun cop l'agafem juntament amb una anglesa, una alemanya i una australiana, l'autobus es “trenca” i ens quedem tirats al “mig del no res”.
El condutor em pregunta si se algo de mecànica, i quan li dic que no, em fa una senyal amb el dit gros de la mà cap avall!! Jo li dic que ell és el conductor i que és ell el que ha de saber algo de mecànica. I, suposo, per fer-me callar em dona un cigarro.

En vistes de que no ve cap altre autobus, decidim les 4 noies i jo fer autostop, però els resultats són dolents, tot i que ens paren forces cotxes ningú ens porta. De sobte uns homes que estant dinant em criden, vaig cap al lloc on estan i els hi explico la història del bus.
De sobte em diuen que ens porten!! Pujo a la pick-up i aviso a les 4 noies!!
Pugem tots plegats a la part descoberta de la pick-up i entre vots i riures aconseguim fer-nos alguna foto!!
Finalment arribem de nou al pont de l'amistat, on podemm agafar el bus per tornar a Viantiane.
Abans de tornar a la guesthouse, m'arribo al Mekhong a fer alguna foto de la posta de sol.
Fet aixó, ara si dutxeta i cap a sopar.
Trobem un lloc on fem una fondue de carn, però estil buffet lliure (vem repetir un parell de vegades!!), i per 40000kips, que són uns 4€!!
Quan ja estem a reventar, decidim anar a prendre una cerveseta i ens trobem un “night club” amb gent local.
Agafem lloc en una taula, i ljust a taula del costat ens comença a preguntar d'on som i brindem tots plegats. Entre pitus i flautes se'ns fa mitjanit.
Anem cap a dormir, ja que l'endemà marxem cap a Takhet, i ens esperen 5h de bus.











No hay comentarios:

Publicar un comentario