lunes, 22 de octubre de 2012

SHAKE BUS!!!!



A les 06h del matí arribem a Pakse, després de no dormir pràcticament res, ja que el llit que ens va tocar al bus, estava al final de tot, no paravem de votar i a més era super petit per compartir.
Dormits i cansats, ens despedim amb l'Amandine (ella es queda a Pakse), i jo aconsegueixo comprar bitllet per al cap d'1h baixar fins a 4000 islands, tocant pràcticament amb la frontera de Cambodja.
Tinc temps per fer un café, i cap al següent bus, amb 3h per davant abans d'arribar a Nangsay, i d'allà un petit “boat” fins arribar a Don Khone, una petita illa al riu Mekhong.

Cap a les 11'30h arribo amb 8 persones més a Don Khone, i la primera guesthouse que trobem, ens ofereixen habitació per 30000kips (3€). Me la miro i està de nassos!!
Tinc balcó directe al Mekhong, hamaca, taula, cadires i l'habitació està de conya.
Juntament amb mi, també agafen habitació 2 nois de Madrid i una noia de Tolosa.
Vaig a donar una volta pel poble, i quan paro a dinar em trobo a la Clarisse (la noia de Tolosa).
Dinem plegats i havent dinat optem per anar a fer una migdiada a les hamaques.
Jo no aconsegueixo dormir, i aprofito per preparar fotos pel blog.
Cap a les 17h vaig cap al pont francés, ja que he quedat amb la Clarisse per veure la posta de sol, però finalment aquesta (la Clarisse) no apareix.
Un cop a la guesthouse, coincideixo amb ella i em comenta que s'havia perdut amb la bici, i es disculpa.
Faig la dutxa de torn, i anem a sopar plegats. Havent sopat, de pet a dormir!! Estic reventat!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario