lunes, 22 de octubre de 2012

NI EN PINTURA!!


El dia 22, em llevo cap a les 10h i quan vaig a esmorzar em trobo als meus veïns esmorzant.
Decidim que avui farem un dia completament de relax, és a dir res o pràcticament res.
Havent esmorzat, miro de posar-me al dia amb el blog (tenía molts dies pendents d'escriure i fotos per preparar).
Quan finalment ja he acabat resulta que són les 15h i encara no he dinat!!
Decidim anar a menjar algo, i per tant no em connecto a internet!! Aixó si, decidim agafar les càmares, ja que havent dinat llogarem bicis altre vegada i mirarem d'anar a veure la posta de sol (4rt intent!!).
Havent dinat comencem a pedalar, i arribem amb temps de sobra per a poder veure i fotografiar la posta de sol, però un super núvol s'interposa just davant el sol, i em quedo amb les ganes de veure una posta de sol com cal!! (Ni en pintura puc veure una bona posta de sol aquí!!).

Amb el sol ja fos, ens posem a xerrar amb una parella que hi ha allà mateix fins que se'ns fan les 20h. Agafem les bicis i mirem de tornar cap a Don Khone, per sopar algo i després de fer la cerveseta de bona nit, pleguem veles.


No hay comentarios:

Publicar un comentario