domingo, 7 de octubre de 2012

PSE PSE MUANG KHUN


Doncs avui 01 d'octubre m'ha sonat el despertador a les 06'45h, ja que a les 07'30h havia d'estar a l'estació de busos per comprar el bitllet (aquí, alguns busos no venen els bitllets anticipadament) per anar cap a Muang Khun. Però la veritat anava reventat de son (ahir em va costar adormir-me), i m'he plantejat continuar dormint i agafar el següent (a les 12h). Però finalment m'he activat i a les 08h he pogut comprar el bitllet,i a les 08'30h sortia de la “semiciutat xinesa” de Muang Sing.
El que en teoría havíen de ser 4h de viatge s'han transformat en 3h (BIEN!!), i a les 11'30h arribava a l'estació de busos, i d'allà amb un minibus (o minifurgoneta) fins a Muang Khun.
Instal.lat ràpidament, he decidit anar a donar una volta pel poble.
A diferència de Muang Sing, aixó és realment un poble: un parell de carrers asfaltats, algunes botiguetes de menjar i algo d'electrònica (made in China, off course!!), però ni punt de comparació amb la “voragine” xinesa que vaig veure a Muang Sing.
Poble amb riu al costat, i un parell de ponts. Un en construcció i l'altre, és un penjant que tela marinera per creuar-lo, ja que és força alt, i baranes....podriem dir que no n'hi ha, per tant a caminar sempre en linea recta (és força ample, però tot balla quan la gent o les motos passen).















Feta la passejadeta (on he pogut fotografiar alguna papallona de ben a   prop), cap a dinar en un restaurant amb terrasseta amb vistes al riu, just per on creua la barcassa transportant els cotxes i camions que han de creuar a l'altre costat del riu.

Havent dinat em queia en rodó i he decidit anar a dormir una estoneta, però he coincidit amb un grup de guiris, entre ells un espanyol. Minixerradeta i cap a dormir.
Un cop m'he llevat, he coincidit amb el Raul (l'espanyol de Madrid), i hem anat a fer una cervesta plegats, i ja hem aprofitat per sopar.
Mentre sopavem he coincidit amb un home amb qui vaig estar parlant la 1ª nit a Luang NamTha, i li he comentat el meu “desengany” amb Muang Sing (sembla com si els xinessos ja s'hagin començat a expandir, “invadint” altres territoris -hi havia més cotxes amb matricula xinesa que no pas laosiana, guesthouses xines, restaurants, botigues,etc...-), sense el mercat local.... I la veritat, tots 3 (el Sr aquest, el Raul i jo) hem coincidit en opinió.
Algo més de tertúlia, i cap a dormir, per demà agafar una barca riu avall fins a Muang Ngoi Khua. Segons el que el Raul m'ha dit, el poble encara és més petit, però més autèntic... ja veurem....
Demà tic unes 4h en barca riu avall.

No hay comentarios:

Publicar un comentario