domingo, 7 de octubre de 2012

GHOST WATERFALL

Per la nit havia plogut a tope, però per sort el bungalow, està ben fet, i ni una sola gotera!!
El dia 03 em llevo just quan l'Amandine se'n va cap a esmorzar. I diem que ja ens trobarem en algun dels llocs que hi ha per esmorzar (aquí només hi ha un únic “carrer” i sense asfaltar), però al rentar-me la cara, pel desaigüe de la pica, va apareixer un convidat sorpresa.....
el "convidat"
Finiquitat el convidat,esmorzem plegats, i decidim anar a veure una cascada que hi ha a uns 45min d'aquí.
Finalment l'Ive també s'apunta i tots 3 comencem la caminata cap a la cascada.
Després de caminar quasi 1h, hem trobat una cova però ni rastre de la cascada. Més tard, trobem una indicació d'un “poble” o “vila” enmig d'uns arrossars.

Anem cap allà, i preguntem per la cascada....
Si volem veure la cascada, hem de caminar 3h més, i decidim prendre algo allà mateix i ja aprofitem per dinar. Però havent dinat, el cel es tapa, i comença a ploure.
Finiquitem el tema cascada, i decidim que tornarem quan pari de ploure, però la cosa es va complicant, i finalment optem per quedar-nos aquella nit a la guesthouse de Banan (el poble o vila on hem arribat).
Visitem el poble, just abans de que es faci fosc, i ja tornem a la guesthouse.
Sopem, i fem una cerveseta amb la dona de la casa (alias Mama), i un dels seus néts.
Xerradeta, pràctiquem algo de laosià i cap a dormir.