sábado, 27 de octubre de 2012

CARAI SIAM!!!!

Arribat a BKK cap a les 06h del matí, el que em pensava que sería fàcil, va resultar ser de lo més difícil, i vaig trigar vora 2h en trobar una habitació per dormir!! El problema d'arribar a aquestes hores, és que la gent que marxa fa el check out una mica més tard, i no a primeríssima hora del matí.
Un cop instal.lat en una guesthouse, on la simpatia brillava per la seva absència i havies d'anar amb els baths per davant tota l'estona (més bordes i no neixen!!), una mica de relax, desfer la motxilla per potser enviar coses cap a casa (i així alleugerir-me de pes a la motxilla), però finalment no em quadren els preus, per tant continuaré carregant tot el que porto.
Fet el primer encàrrec, miro d'esbrinar algun lloc on em poguin arreclar la òptica de la càmara (em va caure des d'una taula 2 dies abans i no acabava de funcionar correctament).
La “super simpàtica” noia de recepció, em va saber donar la informació que necessitava, sense pagar res i amb algo de simpatia (però sense abusar, no fos cas que s'intoxiqués d'alegria -ironies de les meves-).
Agafo el bus, i me'n vaig cap a Siam. Zona plena de grans magatzems, i on creuar el carrer o canviar de centre comercial és tota una prova de pasarel.les elevades.

Finalment trobo el MBK, uns grans magatzems on els amants dels aparells electrònics poden embogir (telefonia mòbil, tablets, fotografia digital, etc, etc, etc....).
Jo vaig trobar la botiga que necessitava, però no amb el resultat que esperava, ja que la reparació de la òptica em surt igual de cara que una òptica nova.
Finalment i després d'una bona estona intentant negociar preus, mirar diferents opcions, i posar-me una mica nerviós, vaig optar per fer-me un autoregal d'aniversari de viatge, i vaig sortir dels magatzems amb òptica nova.
D'allà torno cap a la guesthouse i provo la nova “joguina”.
Preparo fotos pel blog una bona estona, una mica de lectura obligada pel pròxim destí, algo d'internet i cap a sopar.
Havent sopat, peli a l'habitació i a dormir.


No hay comentarios:

Publicar un comentario