martes, 9 de octubre de 2012

SEE THE CITY!!


El dia 09 hem dormit fins a no poder més!!!! Tot i aixó a les 09'30h em llevava per esmorzar i m'he trobat amb l'Yves, amb qui he esmorzat.
A les 11'30h ens hem trobat amb l'Amandine i com que ella agafava el bus al cap d'algunes hores, ja hem aprofitat per dinar tots 3 plegats. Havent dinat retirada a les guesthouses, l'Amandine ha marxat amb el bus, i jo ( i per variar...!!) m'he tornat a connectar a internet per acabar de fer i mirar cosetes pendents.
Més tard, he decidit anar a donar una volta per la ciutat, i m'he pegat una bona volta, perdent-me tal com m'agrada ( però de forma controlada!!), i fent fotos per aquí i allà. I quan ja estava cansat, paradeta per prendre algo fresquet, tornada a la guesthouse per dutxeta i anar a sopar amb l'Yves, que finalment no m'ha pogut acompanyar ja que li ha surgit un imprevist.
Havent sopat.... tornada a la guesthouse algo més d'internet (ja em val!!) i a dormir!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario