lunes, 22 de octubre de 2012

BICYCLE!!

El dia 10 després d'esmorzar vaig anar a buscar a l'Yves tal com haviem quedat la nit anterior.
Em va acompanyar a llogar una bicicleta, i vem anar a donar una volta plegats. Al cap d'una bona estona ell va marxar ja que tenía una trobada per skype amb algun familiar. Jo vaig continuar amb la meva bici, visitant i fent fotos a temples que m'anava trobant per aquí i per allà, i amb la grata sorpresa que vaig trobar-me una botiga de fotografia (molt senzilla) on em van poder recuperar unes fotos que tenía “perdudes” dins una tarja de memòria, i de GRATIS!!!!
Amb les instruccions per recuperar aquestes fotos vaig tornar a la guesthouse, i finalment les vaig poder recuperar!! Acte seguit vaig anar a buscar a l'Yves per anar a dinar plegats i així ho vem fer, just al costat del Mekhong.
Tarda de tertúlia al restaurant i abans del vespre vem decidir anar a veure la posta de sol desde el Mekhong, però just a la vora del riu.
Després soparet, i per despedir-nos ( jo marxava l'endemà cap a Vang Vieng), vem acabar al Utopia, fins que ens van fer fora per a poder tancar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario