lunes, 22 de octubre de 2012

MORE BYCICLE!!

El 12 vaig anar a esmorzar a un restaurant al costat de la meva guesthouse per comprobar si funcionava el wi-fi, ja que al vespre potser em connectava via skype amb la family.
Feta la comprobació i amb la panxa plena, cap a llogar una bici.
Començo a pedalejar, i de sobte em trobo a l'Amendine (la francesa amb la que he viatjat juntament amb l'Yves, i que havia marxat feia 2 dies).
Em comenta que vagi a la “Blue Lagoon”, que està passat el pont de bambú, i just creuat el pont per començar a fer algo de rutilla, se'm trenca el canvide marxes. Mitja volta i torna a la botiga.
Un cop a la botiga la sra. em vol fer pagar tot el canvi, li dic que ni en pintura, i finalment passa de mi, i quan li dic per agafar una altre bici, passa de mi altre vegada, per tant, començo de nou la rutilla però amb una altre bici.
Quan ja no se si m'he perdut, em trobo un grup de guirirs amb bicis i els hi pregunto per la Blue lagoon, i resulta que ells van cap allà, i entre la gent del grup em trobo a l'Alexandra, una noia catalana de Tarragona.
Ens posem a pedalejar i xerrar, i de sobte veiem que hem perdut al grup. Després d'algunes voltes amb la bici i arribant a altres llacunes on no hi ha ningú, finalment trobem a tot el grup banyant-se i també em trobo a l'Amandine.

Passem el dia allà i visitem una cova que hi ha allà mateix.
Al vespre torno la bici a la botiga, i cap a la dutxa, per actse seguit anar al restaurant del matí i connectar-me amb la family.
Un cop connectat i xerrat amb tothom, vaig cap a sopar, i com no, em torno a trobar a tot el grup del dia. Anem a sopar plegats, i havent sopat acabem sortint una mica de festa. Cap a la 1am decideixo anar a dormir ja que l'endemà agafo bus per anar cap a Vientiane (capital de Laos) juntament amb l'Amandine.

No hay comentarios:

Publicar un comentario