domingo, 7 de octubre de 2012

CANVI DE PLANS...


Doncs el dia 06, ens llevem, i encara tenim algo de temps per esmorzar abans d'agafar la barca per anar cap a Nong Khai.
Al cap d'1h de trajecte, arribem a lloc, i on en teoría m'havia de quedar, no m'agrada gens la pinta del poble i decideixo continuar riu avall fins a Luang Prabang juntament amb l'Ive i l'Amandine.
Aprofito per anar a un caixer, i de sobte em trobo un colega de BCN!!!! (el món és petitíssim!!) allà al mig.
Xerrem un moment, ja que jo no tinc gaire temps abans d'agafar la següent barca, però quedem que ens veurem a Luang Prabang.
Fetes les gestions bancàries, agafem tots 3 plegats (Ive, Amandine i jo) la següent barca, i 5h més de riu avall fins a Luang Prabang.

Arribats a destí, trobem lloc per dormir força ràpid, i anem a veure el mercat nocturn.
Per uns minuts estem com desbocats, ja que hem passat d'un poble minúscul amb molt poquetes coses per fer, a un mercat molt gran, on venen de tot i més!!!!
Vist el mercat nocturn, anem al mercat nocturn però ara de menjar, i allà ja si que al.lucinem!!!!
Menjar pels descosits i força econòmic!!!!
Sopem allà i ens anem trobant a gent amb qui haviem coincidit a Muang Ngoi.
Quan decidim anar a prendre algo tots plegats (la Lucy- noia anglesa- s'apunta amb nosaltres), trobem una galeria d'art que està d'inaguració, hi entrem.
Veiem la expo, i a dalt de tot de l'edifici, tenen un petit catering amb vi negre!! Prenem una mica de vi, i finalment optem per anar a algun bara prendre algo, però la cosa s'allarga fins a mitjanit, quan ja ens fan fora del bar per tancar-lo.
Arribats a la guesthouse, patapam!! No podem obrir la porta, ja que el pany està trencat!!!!
Finalment i al cap de 45min i haver intentat de tot i més per obrir-la, trobem un noi xinés, que amb un ganivet aconsegueix obrir la porta, i ara ja si podem anar a dormir!!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario