martes, 9 de octubre de 2012

O TOT O RES...

El vespre del 07 em vaig trobar al Joan (el colega de BCN que m'havia trobat el dia abans a Nuang
Khoi), i amb qui vaig acabar anant a sopar juntament amb el Manel (el seu company de viatge) i fent una cerveseta abans d'anar a dormir jo, i fent temps ell, per poder veure el Barça-Madrid.
El dia 08 va ser l'antagònic al dia 07, ja que a les 05h ens llevavem per anar a veure als monjos budistes, recollint les ofrenes de menjar que els hi dona la gent cada matinada, per poder passar el dia.
De fet a les 05'30h ja estavem sentats al carrer morts de son, i sense poder prendre un café per mirar d'activar-nos.
Finalment cap a les 06h vem poder veure alguns monjos i estudiants, recollin les ofrenes.
Amb l'objectiu acomplert ( jo una mica decepcionat, ja que m'havien parlat estupendament bé d'aixó, i no ho vaig trobar tant excepcional...), i encara de bon matí, esmorzar (ara ja si) amb un bon café i força carregat!!
Després vem decidir que anavem a visitar unes cascades que hi ha per aquí a prop, però ens vem donar un parell d'hores per descansar una mica.
Cap a les 11h agafavem un “tuk-tuk” o minibus, juntament amb l'Elise (una altre francesa que tenim de veïna),juntament amb l'Yves, l'Amandine i jo.
Abans de les cascades, vem veure alguns ossos en un centre de recuperació d'aquests allà mateix
Arribats a destí, cap a dins i més que cascades eren petits desnivells o salts d'aigua que tampoc
mataven.... però alcap d'una estona d'anar caminant, ens vem trobar amb la gran cascada!!!!

La contra va ser que havia plogut uns dies abans i l'aigua era marrón i no blava-transparent com pel que sembla acostuma a ser.... (finalment no ens vem banyar excepte el sempre original Yves!!).

Passem tot el matí allà i cap a les 16h tornem cap a Luang Prabang, on amb l'Yves aprofitem per anar a veure la posta de sol desde molt a prop d'un temple que hi ha a dalt d'una petita muntanya aquí mateix, i amb el ri Mekhong al mig.

Feta la posta de sol, tornada a les guesthouses respectives, per anar cap a sopar. I com que era la nostra última nit plegats (Amandine, Yves i jo), decidim anar a l'altre costat del riu (no del Mekhong!!), i sopem una fondue laosiana. No acabem plens fins als topes, però ens senta de meravella!!!!!
Havent sopat, tornada i directes a dormir (estem rebentats!!).









No hay comentarios:

Publicar un comentario