miércoles, 26 de septiembre de 2012

WELCOME LAOS!!!!

... i el 26 a les 07h em van "tocar diana".
Només havia dormit 4h, i la veritat, no estava de gaire bon humor quan m'han demanat el bitllet, i m'han dit que no tenía res més inclòs (ni esmorzar ni transport a la frontera).
He mig engegat a l'home en qüestió (ja que la nit anterior a l'arribar tot eren "flors i violes"), i ara em tocava pagar per esmorzar i desplaçar-me a la frontera.
Quan ja he despertat, he pagat tot el que tocava, i un cop esmorzat, cap a la frontera.
Creuar el riu amb una barqueta en un trajecte de 3min i ...."Welcomo to Laos!!".
Foto feta a Thailandia i el que es veu a l'altre costat és Laos
Paperassa, pagar i un cop fet aixó, 5min d'espera i ja tinc visat i cap a una altre minivan fins a Luang Nam Tha (nord de Laos), és a dir 3h més.
Finalment em deixen cap a les 13h a l'estació de busos de la població, però resulta que la població en qüestió està a 11km.
Veig a alguns turistes com jo, i m'apunto amb ells amb un "public bus", i finalment arribem i trobem lloc, tots a la mateixa guesthouse.
Dutxeta, algo de relax, i quan estic connectant-me a internet a la terrasseta de la guesthouse, m'apareix una parella dels turistes amb els que he arribat, i em preugnten si estic interessat en fer un treeking per la jungla. Els hi dic que si, i en menys de 5min ja estem lligant el treeking per l'endemà i l'altre.
Pillat el treeking, la parella se'n va amb moto (en 3 setmanes volen veure 3 països i no tenen temps per parar!!), i jo aprofito per actualitzar el blog, mirar correus, etc....

Ara em toca preparar motxileta per demà i a reposar d'horeta, ja que demà tinc unes 7-8h de caminata per la jungla.... ja veurem si veig algún "animaló".....

1er paissatge de Laos

No hay comentarios:

Publicar un comentario