sábado, 15 de septiembre de 2012

NEW NEIGHBOR

El dia 13 a les 05'45h em desperto pel soroll de fora!! Està diluviant amb una força que espanta, i el soroll, és BRUTAL!!!!
Just quan faig mitja volta per tornar a dormir, el Clemens es lleva per marxar, i com no, malaeïx la pluja a més no poder!!!! ("putejat" per haver de marxar -final de vacances-, amb pluja i a quarts de 7 del matí!!)
Abrasu de despedida i arrevoire!!!! Hem viatjat plegats vora 3 setmanes, i hem tingut molt bon rotllo!!
Ara si, mitja volta i cap a dormir altre vegada fins les 09h.
Un cop llevat, me'n vaig cap al poble a fer un café, i pel camí em trobo la Katty que em diu que en una estona s'instalarà al bungalow just al costat del meu, i compartirem la super terrassa.
Al poble em trobo al Roberto, fem el café plegats, però el dia torna a ser núvol i plujós, per tant ni sortida ni res de res!!!!
En vistes de l'èxit (repetitiu) d'aquesta, ja famosa, sortida amb barca, opto per tornar al bungalow, escriure una mica a la super terrassa, preparar algunes fotos i saludar a la, ara ja si, nova veïna.
Vistes desde la super terrassa
Fet aixó, i en vistes de què no plou: ulleres, tubo, patos, càmara i cap a l'aigua.
Al sortir, un parell d'horetes més tard, dutxeta i cap al Olalá a menjar algo on em torno a trobar a la Katty i la Elisabeth que també estan menjant algo.
Estem una estona plegats, passant-nos les fotos del dia anterior, i cap al bungalow altre vegada a descansar abans de sopar.
Per sopar, ens tornem a trobar tots i havent sopat al bungalow del Flavio de tertúlia fins l'hora d'anar a dormir.
Però aquesta nit la passo a la terrassa, on s'està de conya, i fresquet!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario