lunes, 24 de septiembre de 2012

PELS PÈLS PERÒ... FINALMENT A CHIANG MAI


Doncs el 17 encara vaig tenir temps de sopar després del massatge i abans d'agafar el tren.
La conya va ser que el taxista que vaig agafar per anar a l'estació, es volía passar de llest i fer una carrera una mica més llargueta, per així guanyar uns quants baths més.
Però jo ja s'havia on era l'estació, i quan el molt b......a, se la va passar de llarg, li vaig començar a preguntar on em portava. Vaig obligar-lo a parar el taximetre i a fer mitja volta cap a l'estació.
Quan finalment em va deixar, vaig pagar exactament el mateix que el dia anterior (tot i que el taximetre, com no, marcava més) i vaig sortir pitant cap al tren.
En menys de 5min, el tren ja marxava.
El tren tampoc va arribar a l'hora prevista, que eren les 13h, sinó que ho va fer cap a les 15h.
Arribat a Chiang Mai, vaig poder trobar habitació força ràpid, i a donar una volta per allà, descansar una mica i poca cosa més.
Vaig comprar bitllet per anar cap a Pai l'endemà mateix, on volia preparar el viatge cap a Laos i descansar alguns dies abans de continuar ruta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario