lunes, 17 de septiembre de 2012

QUIET&RELAX IN BKK

El dia 16 ja em llevo a una hora més prudencial, ja que vull fer el check out, deixar la motxilla a recepció, i aprofitar per si encara em queda algun encàrrec pendent.
Fet el check out, aprofito per fer algun encàrrec més, i ja me'n vaig a un altre bar a connectar-me (altre vegada!!), i tinc la sort de poder parlar amb alguns amics de BCN.
Després de forces hores de connexió, m'activo una mica, i just quan estic a ple carrer, comença a ploure pels descosits amb llamps i trons i una super tormenta que ha durat mitja horeta. Resultat: en un altre bar, però aquest cop sense connexió, on aprofito per preparar alguna foto pel blog i escriure els dies d'ahir i d'avui.
D'aquí a unes hores em toca agafar taxi, per anar cap a l'estació, i agafar tren fins a Chiang Mai on hauría d'arribar demà dia 17 cap a les 13h, però abans, he aprofitat per un thai massage,que ja em tocava....

No hay comentarios:

Publicar un comentario