domingo, 16 de septiembre de 2012

SELAMAT JALAM INDONÈSIA!!!!


Atenció!! o Hati Hati!!
El dia 15 a les 07'15h i després de no haver dormit res pràcticament en tota la nit, arribo a Medan.
La pressió dels taxistes i conductors de bechak perque els agafi, no em supera ja que tinc 10h per davant abans de volar, i opto per fer un café tranquilament i mirar de despertar-me una mica de tota la cansamenta que porto a sobre.
Fet el café, cap a l'aeroport, deixar la motxilla (amb la policia, ja que no hi ha cap habitació per equipatge o taquilles), i a esmorzar i començar a fer temps fins abans de volar.....
Miro de trobar algun lloc amb wi-fi per connectar-me però sembla que és algo impossible, però finalment i quan ja ho donava per “impossible”, trobo un “bar” i m'hi passo forces hores.
Dino alguna cosa, i cap a l'aeroport.
Al fer la sortida, el poli de torn, em deixa anar (literalment!!): “and tomorrow you will take another plane and you will return? Do you have some business here? (demà tronaràs? Tens negocis aquí?)
Li contesto que no, que ja marxo definitivament (en principi!! mai se sap), i mentre estic fent temps abans d'agafar l'avió, cau un ruixat ESPECACULAR!!!! que no permet ni veure avions ni pistes ni res!!!!
Tot i la pluja, sortim puntuals com un rellotge, i cap a les 18'45h arribo a Bangkok.
Passaport, equipatge, tren, taxi i finalment m'instal.lo!!!! Descanso una estoneta, dutxeta, soparet i cap a dormir: estic cansadíssim!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario