domingo, 30 de septiembre de 2012

A 4 PAMS DE....

El 29 em vaig llevar cap a les 10'30h i de pet a la dutxa, preparar equipatge per agafar bus cap a Muang Sing ( tocant a Xina i Myianmar), abans de que se'm passes l'hora del check out i la possibilitat de perdre el bus.
Fet el check out, aprofito per fer un esmorzar-dinar (ja que m'esperaven 3h de bus), i espera que esperaràs el bus per anar cap a Muang Sing, a la parada que m'havien dit,i finalment a les 12'30h un noi em diu que aquí ja no paren els busos a Muang Sing i que haig d'anar a l'estació de busos (11km al sud de Luang NamTha).
Agafo un “taxi” i cap a l'estació de busos, on puc comprar bitllet per l'últim bus del dia, però no surt fins les 14'30h.
Faig temps allà, i finalment arranca el bus amb un conductor d'allò més simpàtic, i molt semblant al Jackie Chan, que em tractava com si fos un “VIP”, oferint-me fruita, aigua, avisant-me si paravem en algun moment....
En el bus només erem 7 persones, i jo l'únic turista.
Un cop arribat a Muang Sing, trobo lloc per instal.lar-me força ràpid, però el poble no és tal com diuen a la guia... aquí no hi ha pràcticament res, tret d'algunes botigues xines i alguns llocs per menjar...i turistes cap ni un!!
Vaig a sopar d'hora, i havent sopat puc parlar per skype amb ma mare una bona estona.
Després ja a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario