lunes, 10 de septiembre de 2012

SAME SAME BUT DIFFERENT!!

 El 09 va ser un dia més relaxat, ja que el dia anterior vem acabar reventats de tantes hores d'snorkel.
Cap a les 10h m'activava per esmorzar una mica. Després d'esmorzar vaig aprofitar per fer una mica de bogada, ja que no teniem clar cap a on anar per fer snorkel, i no en treiem l'aigua clara.
I un cop feta la bugada i sense cap decisió presa per anar fer snorkel, la solució més ràpida va ser posar-se ulleres, tubo i patos i cap a l'aigua just sota mateix de la nostra terrassa.
Vaig començar sol, però al cap de res, ja em va venir a buscar el Clemens.
Unes horetes d'snorkel, i cap a les 16h, ja dutxat, vaig optar per anar al Olala (restaurant&bungalows) just al costat dels nostres, per menjar algo, i mirar d'actualitzar el blog.
M'hi vaig estar més estona del previst, i cap a les 18'30h ja va començar a arribar gent, i em vaig trobar a algun dels components del snorkel trip day, del dia anterior, i xerrameca va, cap a les 19h apareix el Clemens ja per sopar.
Total, que ja vem sopar allà mateix i fins quasi mitjanit, de xarrera amb uns i altres fins l'hora d'anar a dormir.


No hay comentarios:

Publicar un comentario